HTC U11

  • 5.5” (13.9 см) 2K Super LCD 5
  • Android OS, v7.1 (Nougat) + HTC Sense
  • Осемядрен (4 ядрен 2.45 GHz & 4 ядрен 1.9 GHz)
  1. Настройка на текстови съобщения

    1. Изберете Съобщения
    2. Натиснете бутон Опции и изберете Настройки
    3. Натиснете Текстови съобщения (SMS) и изберете Център за обслужване
    4. Въведете +359878000333 и натиснете ОК
    5. Натиснете бутон Назад 3 пъти, за да се върнете в главното меню
  2. Настройка на мултимедийни съобщения

    За да настроите ръчно MMS през GPRS, следвайте тези лесни стъпки:

     

    1. Натиснете бутон Меню
    2. Изберете Настройки
    3. Изберете Мобилна връзка за данни под Безжични връзки и мрежи
    4. Изберете Имена на точки за достъп
    5. Натиснете бутон +
    6. Отидете на Име, въведете VIVACOM MMS GPRS и натиснете OK
    7. Отидете на Име на точка за достъп, въведете mms.vivacom.bg и натиснете OK
    8. Отидете на Потребителско име, въведете mms и натиснете OK
    9. Отидете на Парола, въведете mms и натиснете OK
    10. Отидете на MMSC, въведете http://mmsc.vivacom.bg и натиснете OK
    11. Отидете на MMS прокси, въведете 192.168.123.123 и натиснете OK
    12. Отидете на MMS порт, въведете 8080 и натиснете OK
    13. Отидете на Тип удостоверяване и изберете Няма
    14. Отидете на Тип на името на точка за достъп, въведете mms и натиснете OK
    15. Всички други опции ги оставете по подразбиране
    16. Натиснете бутон Опции и изберете Записване
    17. Натиснете бутон Назад 5 пъти, за да се върнете в главното меню
  3. Мобилен интернет

    За да настроите ръчно апарата като GPRS модем, следвайте тези лесни стъпки:

     

    1. Натиснете бутон Меню
    2. Изберете Настройки
    3. Изберете Мобилна връзка за данни под Безжични връзки и мрежи
    4. Изберете Имена на точки за достъп
    5. Натиснете бутон +
    6. Отидете на Име, въведете VIVACOM INTERNET GPRS и натиснете OK
    7. Отидете на Име на точка за достъп, въведете internet.vivacom.bg и натиснете OK
    8. Отидете на Потребителско име, въведете VIVACOM и натиснете OK
    9. Отидете на Парола, въведете VIVACOM и натиснете OK
    10. Отидете на Тип удостоверяване и изберете Няма
    11. Отидете на Тип на името на точка за достъп, въведете default и натиснете OK
    12. Всички други опции ги оставете по подразбиране
    13. Натиснете бутон Настройки и изберете Записване
    14. Активирайте VIVACOM INTERNET GPRS
    15. Натиснете бутон Назад 5 пъти, за да се върнете в главното меню
  4. Избор на мрежа

    1. Натиснете бутон Меню
    2. Изберете Настройки
    3. Изберете Мобилна връзка за данни под Безжични връзки и мрежи
    4. Изберете Мрежови Оператори
    5. Изберете Автоматично избиране* за автоматично избиране на мрежа (препоръчително) – наличната мрежа ще бъде намирана автоматично

     

    *Може да бъде настроено на Търсене на мрежи за избор на мрежа, но не е препоръчително. Ще се появи списък с всички налични мрежи и можете да отидете на налична мрежа по избор и да натиснете Избери. Ако мрежата е достъпна за клиенти на VIVACOM, тя ще бъде избрана.

  5. Телефонен указател

    За да добавите нов контакт към телефонния указател, следвайте тези стъпки:

     

    1. Изберете Хора
    2. Изберете бутон + Добавяне на контакт и къде да се запишат данните Телефон или SIM
    3. Въведете Име и Телефонен номер и натиснете Записване

     

    За да копирате контактите от SIM-картата на телефона и от телефона на SIM-картата, следвайте тези стъпки:

     

    1. Изберете бутон Хора
    2. Натиснете бутон Опции и изберете Управлениена контактите
    3. Изберете Импортиране / експортиране на контакти
    4. Изберете Импортиране от SIM картата или Експортиране в SIM картата
  6. Сигурност

    За да включите/изключите искането за PIN-код, следвайте тези стъпки:

     

    1. Натиснете бутон Меню
    2. Изберете Настройки
    3. Изберете Сигурност под Лични   
    4. Изберете Настройки за заключване на SIM картата
    5. Изберете Заключване на SIM картата

     

    За да настроите фиксирано набиране, следвайте тези стъпки:

     

    1. Натиснете бутон Меню
    2. Изберете Настройки
    3. Изберете Повикване под Телефон
    4. Изберете Номера за фиксирано набиране
    5. Изберете Активиране / Деактивиране на НФН
    6. Въведете PIN2-код и натиснете OK
  7. Камера

    1. Изберете Камера
  8. Фон

    1. Натиснете бутон Меню
    2. Изберете Настройки
    3. Натиснете Персонализиране под Лични
    4. Изберете Промяна на тапет
    5. Изберете папка, от която желаете да зададете тапет
    6. Изберете изображение и натиснете Задаване на тапет
  9. Тонове и сила на звука

    1. Натиснете бутон Меню
    2. Изберете Настройки
    3. Изберете Звук и Уведомпления под Телефон
    4. Изберете Мелодия под Входящи повиквания
    5. Изберете мелодия и натиснете ОК
Open cookie bot settings
към контакти