Често задавани въпроси

VIVACOM UniCall

  

До 50 часа за разговори на месец към всички оператори в страната
  
До 100 MB безплатен трафик за сърфиране в интернет
 
  
UniCall XS UniCall S UniCall M UniCall L UniCall XL
Месечна такса 5 лв. 10 лв. 20 лв. 30 лв. 70 лв.
Включени минути към фиксирани мрежи 60 150 375 600 1500
Включени минути към мобилната мрежа на VIVACOM 50 120 300 480 1200
Включени минути към други мобилни мрежи 10 30 75 120 300
Включени данни 5 MB 10 MB 25 MB 40 MB 100 MB
    
Основни цени за тези планове с включен ДДС:
Разговори към VIVACOM (мобилна и фиксирана мрежа) 0.25 лв на минута
Разговори към други фиксирани оператори 0.25 лв на минута
Разговори към други мобилни оператори 0.25 лв на минута
SMS към мобилната мрежа на VIVACOM 0.14 лв на съобщение
SMS към други мобилни оператори 0.14 лв на съобщение
SMS към международни оператори 0.21 лв на съобщение
MMS към всички нац. мобилни оператори 0.60 лв на съобщение
WAP през CSD 0.06 лв на минута
GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA 1.80 лв на MB
Видео разговори към към мобилната мрежа на VIVACOM 0.49 лв на минута
Видео разговори към други мобилни оператори 0.59 лв на минута
Разговори към международни дестинации Група I 0.36 лв на минута
Разговори към международни дестинации Група II 0.76 лв на минута
Разговори към международни дестинации Група III 1.26 лв на минута
Видео разговори към всички международни дестинации 1.62 лв на минута

   

Специални правила и условия:
1) При нова активация, без закупуване на субсидирано устройство, е необходимо да се заплати гаранционен депозит на стартов пакет от 15.00 лв. Депозитът се възстановява във втората фактура, след заплащане в срок на първата фактура, а ако тя е на по-ниска стойност, остатъка от него ще се приспада от следващите фактури, до пълното му възстановяване.
2) Тарифирането е на секунда. Минималната продължителност на разговор е 60 секунди, след това разговорът се тарифира на секунда.
3) Трафик на данни се тарифира на 1 KB.
4) Включените минути/MB не могат да се използват за разговори към номера с добавена стойност, международни дестинации, универсални номера 0700 или в роуминг. Неизползваните минути/MB не се прехвърлят за следващ месец.
5) В случай на промяна на тарифния план, неизразходваните услуги от стария не се прехвърлят. Ако промяната на тарифния план е по време на започнал отчетен период, включените услуги в стария и новия тарифен план се предоставят пропорционално, спрямо дните, в които е използван всеки един от тях. Ако клиент е надвишил пропорционално изчислените включени услуги по стария тарифен план, те ще бъдат таксувани и няма да бъдат преизчислени според новия тарифен план. Потреблението осъществено в деня на заявяване на промяната, ще се таксува според стария тарифен план, а ако не са изразходени предоставените включени услуги по него, потреблението ще черпи от оставащите включени услуги.
6) За периода от активацията/подписването на договора до датата на първото отчетно число абонатът заплаща пропорционална част от месечния абонамент, съответстваща на броя на дните, в които са му предоставяни услугите. За същия период абонатът ползва съответната пропорционална част от услугите, включени в месечния абонамент. Едномесечните отчетни числа на VIVACOM могат да бъдат на датите 1, 8, 15 и 22.
7) Алтернативните фиксирани оператори със свързаност с мобилната мрежа на VIVACOM са: Ай Ти Ди Нетуърк, Близу Медиа енд Броудбенд, Булсатком, Варна Нет, Вестител БГ, Ви Мобайл, Голд Телеком, Еском, Източна телекомуникационна компания, Интеруут България, Кабел Сат  Запад, Премиум Нет Интернешънъл, Мобилтел (фикс), Нет1, Нет Кънект Интернет, Нет Ис Сат, Нетуъркс-България, Нетфинити, Новател, Телекабел,  Телеком 1, Телекоминикационна компания Варна, Теленор България (фикс).
8) Минималната продължителност на договора е 1 годинa.
9) Първоначално определената финансова граница на потребление за VIVACOM UniCall XS/S/M/L е 30 лв. Първоначално определената финансова граница на потребление за VIVACOM UniCall XL е 90 лв. При промяна на абонаментния план към такъв с по-високи параметри, определената финансова граница на потребление се променя съгласно ценовата листа на VIVACOM, като същата ще е съобразена с границата на новоизбрания план.

Bipper функции

Контрол

Контрол на разходитеС тази функция на VIVA Bipper имате възможност да ограничавате потреблението на вашето дете и по този начин да бъдете сигурни, че то няма да натрупа висока месечна сметка, в добавка на това вие определяте номерата, на които то може да звъни.

Как чрез VIVA Bipper контролирате употребата на мобилния телефон:

Можете и да въвеждате специални ограничения по часови периоди;

Така ще сте сигурни, че детето няма да натрупа високата месечна сметка, от която всички родители се притесняват;

Ограничавате изходящите повиквания към конкретен номер. Така в избран часови период вашият малчуган няма да има възможност да извършва повиквания към него, а вие ще сте сигурни, че уроците ще бъдат научени, а домашните написани, без излишно разсейване.

 

Безопасност

Когато вашето дете се намира в опасност, то може бързо да набере краткия паник номер 000.

Това ще активира едновременно обаждане до всички контакти, които вие сте посочили на my.bipper.bg. След като някой от избраните контакти пръв приеме обаждането, връзката с останалите ще се прекъсне. Повикаването ще пристигне до вас от специалния номер 359879000555, който ще идникира, че твоето дете е в беда. По този начин децата ви ще имат бърз достъп до теб или друг близък за тях човек, който да им се притече на помощ.

 


Местоположение

Определяне на местоположението

Получавате информация за местоположението на детето си и история на локализациите му.

С едно натискане на бутона определяте дали детето ви в този момент се намира в квартала, в района на училището или се е отклонило на друго място. Локализирането се осъществява като се използва информация от мобилната мрежа на VIVACOM. Отклоненията от точното местонахождение могат да варират от 100 метра за гъсто населените места до няколко километра за райони с по-слаба мобилна мрежа. Едно от големите предимства на този тип локализация е, че можете да следите местонахождението на детето навсякъде, където има мобилно покритие. Това е основната разлика с GPS-технологията, която изисква специален GPS модул във устройството на детето и предоставя сигнал с влошено качество между сгради и други затворени пространства.

 

Планирана локализация

VIVA Bipper вече е в помощ на родителите с натоварен ежедневен график. С най-новата функционалност - планирана локализация, вече имате възможност да зададете предварително час от деня, в която искате да получавате информация къде точно се намира детето ви в момента.

Планираната локализация Ви позволява сами да определите кога детето Ви да бъде локализирано. Например – всеки делник, от 13.00 часа. Така в уречения час, VIVA Bipper системата автоматично ще определи местоположението на детето. Дори и да не се намирате пред компютър, ще получите на мобилния си телефон SMS. Той съдържа линк към карта, на която е отбелязано в коя точка на града или квартала е детето Ви в момента. Всички локализации, които системата е фиксирала, се запазват като история в my.bipper.bg акаунта, за да могат по-късно да бъдат разгледаждани.

Тази функционалност на VIVA Bipper би могла да бъде от изключителна полезност за Вас, ако сте родител на малкък ученик и сте разтревожени как детето се придвижва в градския трафик или дали се прибира в къщи навреме след училище. Планираната локализация е и в помощ на родителите с натоварен ежедневен график, които нямат възможност да се пред компютъра във важни моменти за техните деца.

Вече получавате SMS с линк към текущото местоположение и когато детето набере краткия паник номер 000 в случай на опасност. Тогава координатите се изпращат до всички номера от алармения списък, определен на my.bipper.bg.

 

Забележка: SMS с линк към моментното местоположение на детето се изпращат само до номера от мобилната мрежа на VIVACOM.

Обратно към въпросите

нагоре