Често задавани въпроси

Optima

  

  • До 500 минути за разговори на месец в мрежата на VIVACOM
  • До 100 SMS-a на месец към мобилната мрежа на VIVACOM

  

 

   Optima 100     

    Optima 250    

  Optima 500 


 Месечна такса

5 лв.

10 лв.

15 лв.

 Включени минути към VIVACOM 
 (фиксирана и мобилна мрежа)

100 

250

500

 Включени SMS в мобилната 
 мрежа на VIVACOM 

20

50

100 

Основни цени за тези планове с включен ДДС:
Разговори към VIVACOM (мобилна и фиксирана мрежа) 0.15 лв на минута
Разговори към други фиксирани оператори 0.15 лв на минута
Разговори към други мобилни оператори 0.32 лв на минута
SMS към мобилната мрежа на VIVACOM  0.14 лв на съобщение 
SMS към други мобилни оператори 0.14 лв на съобщение 
SMS към международни оператори  0.21 лв на съобщение 
MMS към всички нац. мобилни оператори   0.60 лв на съобщение 
WAP през CSD  0.06 лв на минута 
GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA  1.80 лв на MB 
Видео разговори към мобилната мрежа на VIVACOM 0.49 лв на минута 
Видео разговори към други мобилни оператори 0.59 лв на минута 
Разговори към международни дестинации Група I  0.36 лв на минута 
Разговори към международни дестинации Група II 0.76 лв на минута 
Разговори към международни дестинации Група III 1.26 лв на минута 
Видео разговори към всички международни дестинации  1.62 лв на минута 
Специални правила и условия:
1) При нова активация, без закупуване на субсидирано устройство, е необходимо да се заплати гаранционен депозит на стартов пакет от 15.00 лв. Депозитът се възстановява във втората фактура, след заплащане в срок на първата фактура, а ако тя е на по-ниска стойност, остатъка от него ще се приспада от следващите фактури, до пълното му възстановяване.
2) Тарифирането е на секунда. Минималната продължителност на разговор е 60 секунди, след това разговорът се тарифира на секунда.
3) Трафикът на данни се тарифира на 1 KB.
4) Включените минути/SMS не могат да се използват за разговори към номера с добавена стойност, международни дестинации, универсални номера 0700 или в роуминг. Неизползваните минути/SMS не се прехвърлят за следващ месец.
5) За периода от активацията/подписването на договора до датата на първото отчетно число абонатът заплаща пропорционална част от месечния абонамент, съответстваща на броя на дните, в които са му предоставяни услугите. За същия период абонатът ползва съответната пропорционална част от услугите, включени в месечния абонамент. Едномесечните отчетни числа на БТК могат да бъдат на датите 1, 8, 15 и 22. 
6) В случай на промяна на тарифния план, неизразходваните услуги от стария не се прехвърлят. Ако промяната на тарифния план е по време на започнал отчетен период, включените услуги в стария и новия тарифен план се предоставят пропорционално, спрямо дните, в които е използван всеки един от тях. Ако клиент е надвишил пропорционално изчислените включени услуги по стария тарифен план, те ще бъдат таксувани и няма да бъдат преизчислени според новия тарифен план. Потреблението осъществено в деня на заявяване на промяната, ще се таксува според стария тарифен план, а ако не са изразходени предоставените включени услуги по него, потреблението ще черпи от оставащите включени услуги.  
7) Алтернативните фиксирани оператори със свързаност с мобилната мрежа на VIVACOM са: Ай Ти Ди Нетуърк, Близу Медиа енд Броудбенд, Булсатком, Варна Нет, Вестител БГ, Ви Мобайл, Голд Телеком, Еском, Източна телекомуникационна компания, Интеруут България, Кабел Сат  Запад, Премиум Нет Интернешънъл, Мобилтел (фикс), Нет1, Нет Кънект Интернет, Нет Ис Сат, Нетуъркс-България, Нетфинити, Новател, Телекабел,  Телеком 1, Телекоминикационна компания Варна, Теленор България (фикс).
8) Минималната продължителност на договора за планове Optima 500 и Optima 250 е 1 година, за план Optima 100 е 2 години. 
8) Промоцията важи за тарифни планове Optima 250 и Optima 500. Тарифен план Optima 100 се предлага само със стандартни условия. 
9) Всички посочени цени са с включен ДДС. 

Обратно към въпросите

нагоре