Често задавани въпроси
    1. Какво представлява услугата TV GO?

       

      TV GO e мобилното приложение на VIVACOM, което предоставя възможност за гледане на телевизия на телефон, таблет и компютър. Услугата предлага селекция от най-гледаните  ТВ канали, Видеотека с хитови филмови заглавия, както и интерактивни функции, с които спирате на пауза, връщате напред и назад в рамките на 2 часа, гледате излъчени предавания до 7 дни назад и прехвърляте гледаното видео съдържание от мобилното си устройство към  телевизора си и обратно.

       

    2. Защо да избера TV GO

       

      С TV GO получавате:
       

      • Телевизия на мобилни устройства – телефон, таблет и компютър;
      • Възможност за гледане на ТВ канали и филми навсякъде и по всяко време;
      • Кристално качество на картината и звука;
      • Множество интерактивни функции – Пауза, Архив, EPG, Родителски контрол и други;
      • Иновативна функция Swipe, с която можете да прехвърляте гледаното видео съдържание от мобилното си устройство към IPTV приемника си и обратно;
      • Видеотека с голям брой  филмови заглавия;

       

    3. Къде мога да заявя услугата TV GO

       

      Може да заявите услугата, като посетите най-удобния за Вас магазин на VIVACOM или като позвъните на телефон (087) 123.

       

    4. Какви TV GO пакети мога да ползвам

       

      Услугата се предлага за всички клиенти, с различна цена и пакет според използваните услуги. Може да заявите пакет TV GO Start, ако използвате една от следните услуги на VIVACOM:

       

      -Фиксиран телефон;

      -Мобилна предплатена и на абонамент (Voice & Data);

      - VIVACOM TV/IPTV на пакет Start и Standart;

      - VIVACOM Net/FiberNet;

      - Не използвате услуга от VIVACOM;

       

      Може да заявите пакет TV GO Extra, ако използвате TV/IPTV пакет Extra;

       

      Може да заявите пакет TV GO 4Free, ако използвате Мобилна предплатена услуга или на абонамент (Voice & Data).  

       

    5. Какви са разликите между характеристиките на различните пакети TV GO?

       

      Пакетите TV GO се различават по:

       

      - Брой канали;

      - Цена;

      - Достъп до Видеотека;

      - Различна мрежа, от която може да се достъпва приложението (3G, Wi-Fi, Фиксирана);

       

    6. Какви ТВ канали мога да гледам?

       

      В TV GO са подбрани  най-гледаните ТВ канали, подредени по жанрове – политематични, филми, спорт, за деца, музика, научнопопулярни, хоби и канал за възрастни. Броят на каналите, които може да гледате зависи от абонамента Ви за услугата. 

       

    7. Какво е нужно, за да гледам TV GO?

       

      За да ползвате TV GO е необходимо:

       

      • Да заявите абонамент за услугата във VIVACOM магазин или на (087) 123;
      • Да имате компютър, смартфон или таблет с интернет връзка;
      • Да свалите приложението за Android или iOS, съответно от Google Play Store или Apple App Store, или да достъпите сайта tvgo.vivacom.bg през компютър;

       

      Да използвате потребителското си име и парола за VIVAONLINE. Ако още не сте се регистрирали, може да го направите тук: https://www.vivaonline.bg/

       

    8. На какви устройства мога да ползвам TV GO?

       

      Може да гледате TV GO на устройства със следните операционни системи:

       

      Тип на устройството

      Операционна система

      Мобилен телефон

      Android 4.1.x/, 4.2.x/ 4.4.x/5.x.x

      IOS 5.1/6.0/7.0/8.0

      Таблет

      Android 4.1.x/4.2.x/4.4.x/5.x.x

      IOS 5.1/6.0/7.0/8.0

      PC

      windows XP

      windows 7/vista

      Mac

      IE(само windows)

      Safari (само mac)

      Chrome

      FireFox

       

      Достъпът до услугата не е гарантиран на всички устройства. Качеството зависи от интернет мрежата (включително мрежи на други компании), за която VIVACOM не носи отговорност.

       

    9. Мога ли да гледам TV GO на Смарт телевизор?

       

      На този етап приложението не е разработено за Смарт телевизори.

       

    10. На колко устройства мога да гледам едновременно?

       

      С един потребителски профил може да гледате едновременно на до 3 устройства.

       

    11. Мога ли да използвам услугата през 3G и това ще се отрази ли на трафика, с който разполагам в моя тарифен план?

       

      Устройството, през което се използва услугата, трябва да има достъп до интернет (3G; Wi-Fi; Фиксиран интернет).

       

      Можете да използвате услугата през 3G мрежата на всеки оператор (изкл. пакет 4Free, който може да използвате само в мобилната мрежа на VIVACOM), като генерираният трафик се таксува спрямо тарифният план на мобилната Ви услуга (ако имате включени MB за приспада от тях).

       

    12. Услугата TV GO може ли да се ползва на устройства с администраторски достъп?

       

      TV GO не може да се ползва на устройства с администраторски достъп (rooted devices).

       

    13. Какво представлява функцията Swipe?

       

      Swipe е функция, която позволява да прехвърляте гледаното видео съдържание от мобилното си устройство към IPTV приемника Ви с натискане на бутонa SWIPE или с поклащане на устройството. Можете да прехвърляте гледаното видео съдържание от IPTV приемника към мобилен телефон или таблет, чрез натискане на синия бутон на дистанционното.

       

      *За да използвате функцията Swipe е необходимо да имате активна IPTV услуга от VIVACOM, която да е свързана с вашата TV GO услуга

       

    14. Какво представлява функцията ТВ Архив и на кои канали мога да я ползвам

       

      С функцията TV Archive можете да гледате отминали предавания до 7 дни назад от програмата на каналите, означени със символа TV Archive

       

    15. Какво представлява функцията ТВ Пауза и на кои канали мога да я ползвам?

       

      Докато гледате живо предаване, можете да спирате на пауза, или да превъртате назад или напред в рамките на 2 часа. Това е възможно на каналите, означени със символа ТВ пауза.

       

    16. Какво представлява функцията EPG?

       

      Electronic Program Guide (EPG) е функция на TV GO, с която можете директно да се информирате за програмата на всички канали (до 7 дни напред и назад).

       

    17. Какво представлява и как се настройва функцията Родителски контрол?

       

      Тази функция служи за ограничаване на достъпа за гледане на избран от Вас канал/и . Под родителски контрол може да се зададе всеки един от каналите, предоставени в пакета. Канал, поставен под родителски контрол, може да бъде гледан, само след успешно въвеждане на PIN код.Можете да заключите избран канал и да ограничите достъпа до него, чрез натискане на съответния бутон за заключване и въвеждане на PIN кода на основния профил. По подразбиране PIN кодът е 0000. 

       

    18. Какво представлява функцията Любими?

       

      С тази функция можете да отбелязвате ТВ канали и филми, които предпочитате, след което да имате по-бърз достъп до тях от секция Любими.

       

    19. Какво представлява функцията Напомняне?

       

      Създаването на напомняне е полезна функция, с която никога няма да пропуснете любимите си предавания. Преди началото на маркираната програма ще се появи прозорец, който ще Ви напомни да превключите на желания канал.

       

    20. Какво представлява функцията Търсене?

       

      Открийте бързо и лесно видео съдържанието, което искате да гледате в секциите ТВ Канали, Видеотека, Епизоди, ТВ Архив, въвеждайки име на канал, заглавие на филм, актьор или режисьор.

       

    21. Как мога да поръчам и да гледам филм от Видеотека?

       

      Филми от Видеотеката могат да се поръчват през Android телефон и таблет, и през компютър. При използване на устройства с iOS операционна система не е възможно поръчването на видео съдържание през екрана. След наемане на филма, той е на разположение за гледане в рамките на 48 часа. Цената на филма е посочена до неговото заглавие.

       

    22. Какви филми мога да поръчвам от Видеотека?

       

      Избирате от  голям брой български и чуждестранни филми. Разполагате с богато разнообразие от жанрове, подходящи за всеки вкус – екшън, комедия, драма, детски.

       

    1. Какво представлява услугата VIVACOM TV?

       

      VIVACOM TV е цифрова телевизия с изключително качество на звук и картина. Услугата се предоставя, както чрез традиционна сателитна технология (DTH), така и чрез интернет връзка и протокол за предоставяне на мултимедийно съдържание (IPTV).

       

      DTH (Direct-To-Home) технологията предоставя телевизионно съдържание чрез спътник директно до вашия дом.

       
      IPTV е изцяло цифровизирана платформа, осигуряваща достъп до многобройни телевизионни канали, видео, приложения и интерактивни функционалности.

       

    2. Къде да заявя VIVACOM TV?

       

      Може да заявите услугата, като посетите най-удобния за вас магазин на VIVACOM или нашите партньори или като позвъните на телефон 123.

       

    3. Какви телевизионни канали ще мога да гледам с VIVACOM TV?

       

      С подбраните над 200 телевизионни програми ще превърнем гледането на телевизия в повече от удоволствие и забавление!

       

      Открийте най-интересните български и международни канали в богато разнообразие от жанрове: спорт, филми, детски, музика, научнопопулярни, хоби и още много други.

         

      Разгледайте тук всички канали

       

    4. Какви филми мога да поръчам?

       

      Избирате от над 1500 български и чуждестранни филми! 
      Разполагате с богато разнообразие от жанрове, така че никога няма да скучаете.
      Можете да поръчате единично заглавие или пакет от филми.
      Услугата се предоставя при получаване на VIVACOM TV чрез интернет свързаност на VIVACOM.

       

      ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ

       

    5. Какви функции мога да ползвам?

        

      С VIVACOM TV чрез интернет свързаност. вие избирате кой филм или предаване да гледате, както и по кое време. 
      VIVACOM TV предлага нов, интерактивен начин за гледане на телевизия, допълнен от важни и полезни функции.
      Вече можете да поръчвате филми директно от телевизионния екран, да записвате предавания, да ги превъртате назад и напред във времето, да гледате мозайка от канали на един екран, да контролирате какво и от кого може да се гледа, както и да използвате разнообразие от допълнителни възможности.

        

      ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ

       

    6. Колко струва VIVACOM TV?

        

      VIVACOM предлага най-атрактивните цени на пазара!
      Може да избирате между самостоятелни и пакетни услуги с различни преференции.
      Оборудването, което се предоставя е безплатно.


      Виж оферти

    1. Мога ли да променя използвания от мен VIVACOM TV пакет?

        

      Може да заявите промяна на вашия VIVACOM TV пакет по всяко време чрез обаждане до Обслужване на клиенти на телефон 123. Промяната на тв пакет е безплатна и се позволява веднъж месечно.

        

      Моля, имайте предвид, че промяна към по-нисък тв пакет e възможна едва след като изтече договорът ви.

        

    2. Мога ли да извърша смяна на собственост на моя абонамент (преименуване)?

        

      Може да заявите смяна на собственост, като посетите заедно с новия собственик някой от магазините на VIVACOM. Ще ви бъдат изискани лични карти, което е необходимо за идентификация. 

        

      Преди да бъде осъществена смяната на собственост, всички задължения трябва да бъдат заплатени в пълен размер.

        

    3. Мога ли да сменя адреса на ползване на услугата?

        

      Да, адресът на услугата може да се сменя, като за това е необходимо да отидете в магазин на VIVACOM или само да се обадите на 123.

        

      Възможно е да се начисли инсталационна такса от 20 лв. с ДДС, в зависимост от типа телевизия и вида на преместването.

       

    4. Как да се свържа с обслужване на клиенти?

        

      Може да се свържете по всяко време с Обслужване на клиенти на телефон 123.

       

    5. Как да добавя допълнителни пакети с канали и филми към моя основен TV пакет?

       

      Можете да добавите към вашия абонамент допълнителните пакети: 

         

      Smart HD за 13.80 лв/мес.

      Smart SD за 5.80 лв/мес.

      HBO за 7.90 лв/мес. – 24м. ; 8.90 лв/мес. – 12м.

      HBO&Cinemax за 10.90 лв/мес. – 24м. ; 11.90 лв/мес. – 12м.

      VIVACOM Arena  за1.90 лв/мес.

      Maxi за 5.80 лв/мес.

      DiemaXtra за 4.99 лв/мес.

      VOYO за 4.80 лв/мес.

      TV Plus за 3.90 лв/мес.

         

      Някой от пакетите са приложими само за интерактивната телевизия.

        

      Можете да заявите предпочитания от вас пакет на телефон 123 или в най-близкия до вас VIVACOM магазин.

       

    1. Какво оборудване трябва да имам, за да мога да ползвам VIVACOM TV?

       

      VIVACOM TV идва при вас с безплатно оборудване! Сами избирате удобен за вас ден и час за посещение от техник. Не е необходимо да правите нищо, освен да осигурите достъп на нашите техници.

       

    2. Къде трябва да бъде инсталирана сателитната антена, за да мога да ползвам услугата?

        

      Няма ограничения за мястото на инсталация. Антената може да бъде инсталирана навсякъде в България, тъй като спътникът покрива цяла Европа. Единственото условие е антената да се монтира на открито място с южно или югоизточно изложение или на покрива на сградата.

        

    3. Мога ли да ползвам услугата със собствено оборудване, ако то покрива техническите изисквания?

       

      За DTH TV не можете да ползвате различен приемник от този, който VIVACOM ви предоставя напълно безплатно. Това не е възможно, тъй като декодиращата смарткарта се „заключва" към конкретния приемник.

       

      За TV чрез интернет свързаност не можете да ползвате различен приемник от този, който VIVACOM ви предоставя напълно безплатно.

       

    4. Колко приемника могат да се ползват?

      Към настоящия момент технологичното ограничение налага ползването на до 4 приемника. За всеки отделен телевизор е необходим отделен приемник.

       
      Първият приемник се предоставя от VIVACOM без необходимост от допълнително заплащане.

      Всеки следващ приемник е на стандартна цена 4.80 лева на месец с ДДС или на промоционална цена в зависимост от текущата промоция.

    5. Заплаща ли се такса за предоставянето на допълнителен приемник?

       

      Включването на допълнителен приемник е безплатно.

       

    6. Заплаща ли се такса за предоставянето на допълнителен приемник, ако се заяви на дата различна от датата на активиране на основната услуга?

      При заявяване на допълнителен SD/HD приемник на дата различна от датата на подписване на договора за основната TВ услуга се заплаща еднократна активационна такса 10 лв. с ДДС.

    7. Всички програми ли ще могат да се гледат на допълнителните приемници?

       

      Да, с допълнителните приемници се приемат всички телевизионни програми от заявения пакет.

       

    8. Какво е необходимо да се осигури, ако телевизорът на клиента няма SCART вход?

       

      Приемникът, който ви предоставя VIVACOM, има два вида изход - „чинч" и SCART. В случай, че телевизорът на клиента няма скарт вход, може да се използва „чинч". В краен случай е възможно използването на преходник - скарт, към какъвто вход има телевизорът ви.

       

      В случай, че сте потребител на VIVACOМ интерактивна цифрова телевизия  за връзка между приемника и телевизора  може да се ползва: чинч, SCART и HDMI кабел.

       

    1. Как се определя датата на издаване на фактурата ми за VIVACOM TV?

       

      Ако сте клиент на мобилна, фиксирана или интернет услуга на VIVACOM, отчетната дата за VIVACOM TV ще съвпада с настоящата отчетна дата за другите услуги, които ползвате.

       

      Ако не сте клиент на друга VIVACOM услуга, отчетната дата за VIVACOM TV ще бъде една от следните: 1-ви, 8-ми, 15-ти или 22-ри, в зависимост от това, кога сте активирали услугата.

       

    2. Къде мога да заплатя моята VIVACOM TV услуга?

       

      Услугата може да бъде заплащана в магазините на VIVACOM, касите на Easy Pay, локални специализирани магазини (от където сте закупили услугата) или през интернет (www.epay.bg).

       

    3. Какъв е срокът за заплащане на телевизионна услуга?

       

      Срокът за заплащане на телевизионната услуга е 18 дни от датата на отчитане.

       

    4. Какво се случва при неплащане на телевизионната услуга?

       

      Излъчването на телевизионните канали се преустановява.
      След заплащане, услугата се възстановява до 2 часа.

       

    5. Какво съдържа твоята VIVACOM сметка и други полезни видеа
    6. Такса за възстановяване на клиентски номер за услуга, спряна поради неплащане

      За възстановяване на клиентски номер за услуга, спряна поради неплащане, абонатът дължи еднократна такса в размер на 1,90 лв. с ДДС.

    1. Какво е Electronic Program Guide (EPG) и как да го ползвам?

         

      Electronic Program Guide (EPG) е функция на IPTV, при която можете директно да се информирате за програмата на всички канали в момента и за следващите 7 дни. При превключване на даден канал на екрана се изобразява информация за излъчваната програма, която тече в момента и която ще следва, името на предаването, началният час на настоящото предаване и началният час на следващото предаване.

       
      Виж повече за EPG

    2. Функция „Моята програма”

          

      С тази функционалност на Electronic Program Guide (EPG) можете да „сглобите" собствена програма, като си изберете различни предавания на различни канали. Приемникът за сателитна телевизия (Set-Top-Box или STB) автоматично ще Ви напомня и ще превключва при започването на всяко следващо предаване.

          

      Имайте предвид, че ако стартовият час на две предавания съвпада, то STB няма да ги превключи!

         

      За да настроите „Моята програма", натиснете EPG на дистанционното управление. Изберете предаването, за което искате да сложите напомняне със стрелките нагоре/надолу, наляво/надясно. Натиснете „iINFO", за да се появи детайлна информация за избраното от Вас предаване. След това натиснете„Напомняне".

         

      За да видите какво се избрали за напомняне, също така и да изтриете събитие от списъка за напомняне, натиснете "Menu", изберете „Моята програма", натиснете „OK". За да изтриете дадено предаване, с оранжевия маркер и стрелките отидете на предаването и натиснете червения бутон на дистанционното управление. За да излезете от менюто, натиснете „Menu".

         

    3. Функция бързо превключване между два канала

       

      Тази функция позволява циклично превключване между предпоследния и последния избран канал. Реализира се чрез бутон „Back" на дистанционното управление. При еднократно натискане се преминава към предишния гледан канал, а при повторно натискане се включва отново последният избран канал. Придвижването е само между тези два канала на цикличен принцип, при всяко натискане на бутона.

       

    4. Функция „Родителски Контрол” (Parent Control)

         

      Тази функция служи за ограничаване на достъпа за гледане на избран от Вас канал  от други хора (например деца). Под родителски контрол може да се зададе всеки един от каналите, предоставени в пакета. Канал, поставен под родителски контрол, може да бъде гледан, само след успешно въвеждане на PIN кода.

        

      По подразбиране PIN кодът е 0000. Съветваме родителите да го сменят и запомнят веднага след инсталацията на услугата.

        

      За да поставите даден канал под родителски контрол, натиснете „Menu", изберете със стрелките меню„Настройки" и натиснете „OK".  Изберете „Родителски контрол" и натиснете „OK". STB изисква въвеждане на PIN кода. Въведете четирицифрения PIN код с помощта на цифрите от дистанционното управление и натиснете „OK". След неговото въвеждане, влезте в меню„Блокиране на канали"

        

      На екрана се изобразява списък с всички налични канали. Програмите, които желаете да „заключите", се избират със стрелките и оранжевия маркер. Потвърждавате с бутон OK"На избрания канал се появява икона със зелена отметка, която сигнализира, че даденият канал вече е заключен. Можете да заключите неограничен брой канали. За да запазите промените, натиснете сигния бутон на дистанционното управление.
      За да излезете от менюто, натиснете бутон "Menu".

          

      Премахване на "Родителски контрол" от даден канал се извършва по същия начин както добавянето. Когато стигнете до списъка с канали, поставете маркировката върху вече заключения канал, след което натиснете OK" на дистанционното управление. Маркировката за "Родителски контрол" се премахва, което означава, че функцията е деактивирана. За да извикате канал, поставен под „Родителски контрол", отидете на него и приемникът за сателитна телевизия (STB) ще Ви поиска да въведете четири цифрения PIN код. Направете го с помощта на цифрите на дистанционното управление и натиснете „OK".

        

    5. Смяна на PIN код

         

      За да смените PIN кода, натиснете бутон „Menu", влезте в меню „Родителски настройки" и изберете меню „Промяна Меню ПИН" и натиснете "OK". На "Текущ PIN" въведете текущия ви PIN (по подразбиране той е 0000) . „Нов PIN" въведете новия PIN код (задължително трябва да бъде 4 цифри). В следващото поле го въведете отново. За да запазите промените, натиснете синия бутон на дистанционното управление. За излизане от менюто, натиснете „Menu"

       

    6. Функция „Любими канали”

         

      С тази функция можете да изберете свои предпочитани канали, които да се показват в самостоятелен списък и така значително да улесните тяхното превключване и извикване.

      За да настроите предпочитаните си канали, натиснете Menuи изберете менюто „Настройки" и натиснетеOK"Изберете меню „Потребителски настройки", след натискане на „OK", изберете „Редактиране на любими канали" и отново натиснете „OK"

         

      Изобразява се списък с всички налични канали, избирате „любимия канал" чрез стрелките нагоре или надолу и натискате OKна дистанционното управление. Върху него се изобразява зелена отметка, което означава, че каналът вече е в „Любими". Можете да добавите неограничен брой канали. За да запазите промените, натиснете синия бутон на дистанционното управление. За изход от това меню и връщане на режим на гледане се натиска бутон Menuна дистанционното управление .

      Премахването на „Любим канал" се извършва по същия начин, както добавянето. Когато стигнете до списъка с канали, поставете маркировката върху „Любимия канал" с икона отстрани, след което натиснете „ОК" надистанционното управление. Маркировката за любим канал се премахва, което означава, че функцията е деактивирана за него. За изход натиснете Menu".

      Има два режима за работа със списъка с канали: общ списък (изобразяващ всички канали) и списък „Любими канали" (изобразяващ само маркираните като такива)

      Превключването между двата режима се извършва с натискане на бутона FAV" на дистанционното управление в режим на гледане. Когато сте в режим „Любими", извикването на канал, който не е в този списък, е възможно само чрез ръчното въвеждане на поредния му номер посредством цифрите на дистанционното управление. За да се върнете към общ режим на списъка, изобразяващ всички канали, е необходимо да натиснете бутона FAV" на дистанционното управление.

        

    7. Смяна на езика на менюто, аудио поток и субтитри

         

      За да смените езика на менюто, натиснете „Menu", изберете менюто „Настройки" и натиснете „ОК". Изберете менюто „Потребителски настройки", след което „Настройка на езика" и натиснете „ОК"

        

      От тук можете да смените езика на Меню/EPG, езика на аудио потока към всеки канал (ако има втори на разположение), също така и езика на показваните субтитри (ако се излъчват такива). Смяната се осъществява със стрелките наляво или надясно, а придвижването на оранжевия маркер става със стрелка надолу/нагоре. За да запазите промените, натиснете синия бутон на дистанционното управление . Бутонът "LANG"на дистанционното управление  служи за директна смяна на звука на програмата (ако има втори наличен), субтитри (ако има налични) с помощта на стрелките от дистанционното управление. За изход натиснете „Back".

       

    8. Настройка на звук

          

      Отидете до менюто „Потребителски настройки" и изберете меню „Звук", натиснете „ОК". От тук може да смените закъснението на звука спрямо картината с помощта на стрелките наляво/надясно.

        

    9. Настройка на известяване

          

      Отидете до меню „Потребителски настройки", изберете меню „Съобщения" и натиснете „ОК"С помощта на оранжевия маркер и стрелките наляво/надясно и нагоре/надолу, можете да промените настройките.

       

      Можете да смените продължителността на показване на банера при превключване на каналите. Може да промените дали да бъде включено или изключено „Напомняне за автоматично превключване", също така може да промените колко минути преди старта на предаване, което сте отбелязали в „Моята програма", да се появи напомняне на екрана. За да запазите промените, натиснете синия бутон на дистанционното управление.

       

    10. Настройка на скрийнсейвър

        

      Отидете до меню „Потребителски настройки", изберете меню „Скрийнсейвър" и натиснете „ОК"Може да изберете след колко минути да се включи Скрийнсейвър на STB. За да запазите настройките, натиснете синия бутон на дистанционното управление.

         

      Препоръчваме ви да не е по малко от 30 минути.

       

    11. Телевизионни настройки

        

      Натиснете „Menu", със стрелките от дистанционното управление  изберете меню „Настройки", след това меню „Телевизионни настройки" и натиснете „ОК".

       

      Тук може да промените формата на картината от STB в зависимост от поддръжката на Вашия ТВ приемник: Стандартен формат 4:3 или Широкоекранен формат 16:9. С помощта на оранжевия маркер и стрелките може да променяте настройките в това меню.

       

      При „Формат на картината" 4:3 и при „Вход" 16:9 - Нормален, ако картината на даден канал се излъчва във формат 16:9, то на вашия ТВ приемник образът ще бъде леко свит. Всички останали канали, излъчващи във формат 4:3, ще се виждат нормално.

       

      При „Формат на картината" 4:3 и при „Вход" 16:9 - Писмо кутия, ако картината на даден канал се излъчва във формат 16:9, то на вашия ТВ приемник образът ще бъде с две черни ленти отгоре и отдолу. Всички останали канали, излъчващи във формат 4:3, ще се виждат нормално.

       

      При „Формат на картината" 16:9 и при „Вход" 16:9 - Разширен, ако картината да даден канал се излъчва във формат 4:3, то на вашия ТВ приемник образът ще бъде разширен до запълване на целия екран. Всички останали канали, излъчващи във формат 16:9, ще се виждат нормално.

       

      При „Формат на картината" 16:9 и при „Вход" 16:9 - Стълб Кутия, ако картината на даден канал се излъчва във формат 4:3, то на вашия ТВ приемник образът ще бъде с две черни ленти от ляво и от дясно на екрана. Всички останали канали, излъчващи във формат 16:9, ще се виждат нормално на вашия ТВ приемник. 

        

    12. Системни съобщения

         

      Натиснете „Menu" и със стрелките от дистанционното управление изберете меню „Съобщения" и натиснете„ОК". Тук може да четете системни съобщения, свързани с Вашия абонамент, активиране на услуги и др., изпращани от VIVACOM. За да прочетете съобщението,  натиснете „ОК". За да изтриете получените съобщения, отидете с оранжевия маркер върху съобщението и натиснете червения бутон на дистанционното управление.

       

      За директно извикване на това меню натиснете бутон Mailна дистанционното управление.

       

      За излизане от менюто натиснете Menu".

       

      Системата може да изпраща Съобщения, показвани директно на екрана (On Screen Display message). Този тип съобщения не могат да бъдат премахвани от абоната. Те изчезват автоматично след определен брой секунди/минути.

    13. Помощ

         

      С бутон "Help" на дистанционното управление можете да видите телефони на връзка с нашия отдел за Обслужване на клиенти.

        

    1. Какво е Electronic Program Guide (EPG) и как да го ползвам?

         

      Информацията за телевизионната програма е удобно синтезирана в менюто на Електронния програмен справочник (EPG). В нея ще видите кога и какво може да гледате. Добавили сме и информация за функциите, които може да ползвате за всеки един канал. 

        

    2. Какво представлява функцията Видеотека?

        

      Специално разработеният видео каталог ви дава възможност да наемате различни филми, концерти и спортни събития директно от телевизионния екран. 

         

      В нашата Видеотека (Video on Demand) ще намерите над 200 филма с SD или HD качество:

      • VOD пакет – видео пакет на абонамент;
      • VOD филм – единичен филм, поръчван отделно. Можете да поръчате желания филм директно от телевизионния екран.

        

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

        

    3. Какво представлява функцията TV Archive?

         

      С функцията TV Archive можете да гледате това, което сте изпуснали, от последните 7 дни. Архивирайте любимите си предавания и филми, за да ги изгледате в удобно за вас време.

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

        

    4. Какво представлява функцията TV Recorder?

         

      С функция TV Recorder записвате предаване от телевизионния екран и гледате в удобно за вас време.
      Можете да записвате живо предаване или да насрочите дата и час за запис на бъдещо предаване.

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

        

    5. Какво представлява функцията TV Pause?

         

      Докато гледате живо предаване, желаете да спрете за момент, или да превъртите назад или напред в рамките на 1 час? 
      Това е възможно с функцията TV Pause.

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

        

    6. Какво представлява функцията TV Delay?

         

      С TV Delay вече можете да гледате телевизионни канали със забавяне в излъчването от 1, 2, 4, 6 или 24 часа.

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

       

    7. Какво представлява функцията Picture in Picture?

          

      Гледайте два канала на един екран с функцията Picture in Picture (PIP). По този начин можете да следите едновременно двете най-интересни за вас програми.

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

       

    8. Какво представлява функцията TV Applications?

         

      Искате да имате достъп до най-атрактвното интернет съдържания директно чрез своя телеизор? В менюто TV Applications ще откриете YouTube, новини от Nova TV, Vbox7 и други!

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

        

    9. Какво представлява функцията TV Mosaic?

         

      С функцията TV Mosaic можете да следите до 4 тематични канала на един екран. Изберете между канал с най-гледаните български програми, новини и спорт.

      Прочетете повече за тази функция ТУК.  

       

    10. Какво представлява функцията Родителски контрол?

         

      Контролирайте какво се гледа от всеки член на семейството. С Родителски контрол избирате до какви филми ще имат достъп вашите деца.

      С възможностите за Потребителски профили  създавате отделен профил за всеки член от семейството, с който контролирате достъпа до телевизионни канали и филми.

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

       

    11. Какво представлява функцията TV Marker?

         

      TV Marker е функция, чрез която запаметявате мястото, до където е гледан даден филм или запис, чрез поставяне на отметка.
      Така в следващия момент, в който решите да продължите да гледате филма, ще започнете от мястото, от което сте спрели преди това.

        

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

    1. Какво мога да направя ако възникне проблем с услугата, която ползвам?

         

      VIVACOM осигурява 24 часова техническа поддръжка за услугите, които предоставя.

      В случай, че възникне проблем с услугата е нужно да се обадите на телефон 123. Ние ще ви окажем необходимото съдействие са отстраняване на проблема. В случай на необходимост е възможно да се уговори дата и час за посещение от наш екип на място.

       

    2. Трябва ли да заплатя такса при посещение на екип за отстраняване на неизправности?

         

      VIVACOM осигурява безплатна техническа поддръжка на своите клиенти.

        

    1. Мога ли да заявя някои от старите HBO пакети – HBO, HBO и Cinemax, HBO Max?

      Не. Старите HBO пакети не се предлагат за активиране с VIVACOM TV, считано от 10.04.2015 г.

    2. Каква е цената на старите HBO пакети?

      Месечните абонаменти такси (с включен ДДС) за пакети HBO, HBO и Cinemax и HBO Max до 15.06.2015 г. са, както следва:

       

      • Пакет HBO – 6.00 лв.;
      • Пакет HBO и Cinemax – 9.00 лв.;
      • Пакет HBO Max – 13.80 лв.

      Считано от 15.06.2015 г. за пакетите се прилагат следните месечни абонаментни такси с включен ДДС:

       

      • Пакет HBO – 7.90 лв.;
      • Пакет HBO и Cinemax – 10,90 лв.;
      • Пакет HBO Max – 13.80 лв.

      Считано от 15.06.2015 г. за пакетите се прилагат следните месечни абонаментни такси с включен ДДС

      -          Пакет HBO – 7.90 лв.;

      -          Пакет HBO и Cinemax – 10,90 лв.;

      -          Пакет HBO Max – 13.80 лв.

    3. Мога ли да се откажа от безсрочния си абонамент за някой от старите HBO пакети?

      Да, във всеки магазин на VIVACOM , без да бъдат дължими неустойки.

    4. Каква е разликата между старите и новите HBO пакети?

      Старите HBO пакети са: HBO, HBO и Cinemax и HBO Max. Те не се предлагат за активиране след 10.04.2015 г.

      Новите HBO пакети са: HBO и HBO&Cinemax и са валидни при 12/24-месечен и безсрочен абонамент.

      Каналите/услугите HBO+1, HBO HD и HBO OD (On demand) от стар пакет HBO Max са налични в нови пакети HBO и HBO&Cinemax. Канал Cinemax 2 от стар пакет HBO Max е наличен в нов пакет HBO&Cinemax.

      Каналите/услугите HBO+1, HBO HD и HBO OD (On demand) от стар пакет HBO Max са налични в нови пакети HBO и HBO&Cinemax. Канал Cinemax 2 от стар пакет HBO Max е наличен в нов пакет HBO&Cinemax.

    5. Мога ли да премина на нов HBO пакет?

      Да. От 10.04.2015 г. VIVACOM предлага нови HBO пакети. Повече информация, вижте тук.

    1. Кои канали са включени в допълнителен пакет +TV Standart?

       

      Включените канали в допълнителните пакети + TV Standart са:

       

      Animal Planet, AXN Black (AXN Sci-Fi), AXN White (AXN Crime), Boomerang, bTV HD, Cartoon network, CI Network, Comedy Central Extra, Diema Family, ID Xtra, Disney, Diva Universal, Eurosport 2, Fashion TV, Fox Crime, History, Kino Nova, MTV Rocks, National Geographic, National Geographic HD, News7 HD, Nickelodeon, Nova Sport, Planeta HD, Planeta TV, TLC, Viasat History HD (19:00 - 07:00ч.), Viasat Nature HD (07:00 - 19:00ч.).

    2. Кои канали са включени в допълнителен пакет +TV Extra?

       

      Включените канали в допълнителните пакети + TV Extra са:

       

      Animal Planet, AXN Black (AXN Sci-Fi), AXN White (AXN Crime), Baby TV, Boomerang, bTV HD, Cartoon network, CI Network, Comedy Central Extra, Diema Family, ID Xtra, Disney, Disney Junior, Diva Universal, Eurosport 2, Extreme Sports (06:00 - 00:30ч.), Fashion TV, FOX HD, Fox Crime, History, Hustler, Kino Nova, MTV Rocks, National Geographic, National Geographic HD, National Geographic Wild, News7 HD, Nickelodeon, Nova Sport, Nova Sport HD, Planeta HD, Planeta TV, Brazzers TV  (00:00 - 06:00ч.), TLC, Travel Channel, TV 1000, VH1, Viasat Explorer (06:00 - 00:00ч.), Viasat History, Viasat History HD (19:00 - 07:00ч.), Viasat Nature, Viasat Nature HD (07:00 - 19:00ч.), Teleitaliа (00:30 - 06:00ч.), VIVACOM Arena.

    3. Цени на старите ТВ пакети
      • VIVACOM TV STARТ – 11.80 лв.
      • VIVACOM TV STANDART – 14.80 лв.
      • VIVACOM TV EXTRA – 17.80 лв.

       

      Посочените цени са с включен ДДС.

    1. Защо на една и съща позиция преди имах един канал, а сега друг?

      Това се дължи на промяна в позициите на каналите или наличието им в друг пакет.  Списък с позициите на каналите тук.

    2. Как мога да си закупя новите ТВ пакети?

      Като посетите магазин на VIVACOM, където ще ви предложат най-атрактивните оферти.

    3. Мога ли да променя подредбата на каналите в ТВ пакета си?

      Да, възможно е, използвайки функцията Любими канали. Повече информация тук.

    4. Възможно ли е при срочeн договор за пакетна услуга да си активирам някой от новите TV пакети?

      Възможно е, посещавайки магазин на VIVACOM.

    5. За кои канали се предлагат интерактивните функции TV Archive, TV Pause и TV recorder?

      За канали, включени в пакетите за интерактивна телевизия, предоставяне през оптична свързаност. Виж интерактивните функции тук.

нагоре