Мобилни Абонаментни

Преминаване / Абониране към мобилните услуги на VIVACOM

Как да се абонирам за мобилна абонаментна услуга?

Моля, посетете най-близкия оторизиран представител на VIVACOM и заявете активация на нова услуга. Необходимо е да носите със себе си Вашата лична карта, за да се идентифицирате.


Нагоре Обратно към въпросите

Как мога да запазя номера си от друг оператор към VIVACOM?

Може да запазите настоящия си номер заедно с префикса при преминаване към VIVACOM.

Необходимо да посетите магазин от дистрибуторската мрежа на VIVACOM и да подадете писмено заявление за пренос на номер/а. До два работни дни ще се свържем с Вас, за да Ви уведомим за датата на реален пренос.

Действителният период за пренасяне на номера е между 09:00 и 17:00 ч. на определената дата.


Нагоре Обратно към въпросите

Колко ще ми струва да пренеса своя номер?

От 06.08.2010г. преносимостта на номерa се извършва безплатно.


Нагоре Обратно към въпросите

Как се осъществява преносимостта на номер?

Стъпка 1: Посетете магазин от дистрибуторската мрежа на VIVACOM

  • Заявете желанието си да пренесете номера си, като попълните заявление.
  • Изберете услугата, която искате да ползвате и вземете новата(ите) си SIM карта(и). Броят им зависи от броя на номерата, които сте заявили за пренасяне.
  • До 2 работни дни ще се свържем с Вас, за да Ви уведомим за реалната дата не пренос.


Важно:

  • Можете да пренесете колкото искате Ваши номера на абонаментен план при условие, че сте били активен клиент на оператора най-малко 3 месеца към датата на подаване на заявлението;
  • Можете да пренесете колкото искате Ваши номера на предплатена услуга, ако сте заредили предплатената си карта с минимум 10 лв. към датата на подаване на заявлението;


Стъпка 2: Дата на пренасяне

  • Новата Ви карта ще бъде активирана в между 9:00 и 17:00 часа на датата на пренасяне. Всички обаждания към номера от мрежата на стария Ви мобилен оператор ще бъдат пренасочени към мрежата на приемащия оператор.
  • Старата Ви карта ще бъде деактивирана.


Важно:

  • възможно е да се загубят входящи кратки текстови съобщения (SMS) или мултимедийни съобщения (MMS), които не са изтеглени преди пренасянето
  • всички дължими суми, натрупани в периода от получаване на сертификата до фактическата преносимост, дължите на стария си оператор.


Абонат на VIVACOM можете да станете във всички VIVACOM магазини и обекти от партньорската ни мрежа.

Важно:

  • VIVACOM ще информира абонатите/потребителите си за пренесен от мрежата си номер чрез сигнал. Посоченият сигнал е с продължителност 3 (три) секунди, след което на абоната/потребителя се предоставят 2 (две) секунди за избор относно прекратяване или осъществяване на повикването.
    Чуйте сигнала тук: player


  • За времето на сигнала и времето за избор абонатите/потребителите няма да бъдат таксувани.

 

Пренасяне на номер(а) от мобилната мрежа на VIVACOM

За да пренесете номера си от мрежата на VIVACOM трябва да подадете писмено заявление в стандартна форма в магазин на приемащия оператор. В срок от 2 дни от подаването на заявлението, ще бъдете уведомен от приемащия оператор дали пренасянето е възможно.
За преносимост от мрежата на VIVACOM могат да кандидатстват всички клиенти на VIVACOM - клиенти на мобилни (абонаментни и предплатени) и фиксирани услуги.

Сигналът, който се чува при набирането на пренесени от мрежата на VIVACOM номера, е следният:

Сигналът, който се чува при набирането на пренесени от мрежата на VIVACOM номера, е следният:
player

Нагоре Обратно към въпросите

Какво се случва с пренесен номер след прекратяване на договора?

След прекратяване на договор на пренесен номер ( Port In), VIVACOM се задължава в срок до 10 дни, пренесеният номер да бъде върнат на донора.

Нагоре Обратно към въпросите