Интернет VIVACOM Net

Технически Проблеми

Нямам интернет връзка. Какво да направя?

Първо рестартирайте Вашия модем като изключите адаптера от електрическата мрежа. Дръжте го изключен поне за 10 секунди.

В повечето случаи връзката Ви ще бъде възстановена след рестартиране на Вашия модем. Ако все пак не стане, моля, свържете се с Обслужване на клиенти, по всяко време на номер:

  • 123 ако сте частен клиент
  • 121 за бизнес клиенти

Нагоре Обратно към въпросите

Когато се опитвам да отворя страница, единствено my.contact.bg се отваря. Какво да направя?

Този проблем е резултат от промяна на настройките на Вашия модем. За да възстановите Вашата връзка, моля, въведете Вашите текущи VIVACOM Net потребителско име и парола. Ако след това връзката не се възстанови, моля, свържете се с Обслужване на клиенти, по всяко време на номер:

  • 123 ако сте частен клиент
  • 121 за бизнес клиенти

Нагоре Обратно към въпросите

Интернет връзката ми е много бавна. Какво да направя?

Скоростта на Вашата интернет VIVACOM Net връзка зависи от много фактори като скоростта на процесора на Вашия компютър, ограничението на интернет страницата, както и от вида на файла, който сваляте - като Торенти например.

Нагоре Обратно към въпросите

Изградил съм моята безжична домашна мрежа, но не мога да се свържа към нея. Какво да направя?

Проверете дали Вашата безжична LAN карта е включена и дали получава информация от Вашия безжичен VIVACOM Net модем. Ако е включена и все още не можете да се свържете, моля, обадете се на Обслужване на клиенти, по всяко време на номер

  • 123 ако сте частен клиент
  • 121 за бизнес клиенти

Нагоре Обратно към въпросите

Мога ли да свържа повече от един компютър към VIVACOM Net услугата?

Технически Вие можете да свържете до 4 компютъра във Вашата безжична мрежа. Но ако вържете повече от 1 компютър, Вашата скорост може да стане по-бавна.

Нагоре Обратно към въпросите

Мога ли да използвам рутер?

Да, Вие можете да използвате рутер, но не и с безжичен модем.

Нагоре Обратно към въпросите

Какви са настройките на моя VIVACOM Net модем?

Вие трябва да използвате следните настройки:

POP3   mbox.contact.bg
Primary DNS  212.39.90.42
Secondary DNS  212.39.90.43
IP Address  192.168.1.2
Default Gateway  192.168.1.1


Нагоре Обратно към въпросите

Какво да направя, ако не мога да инсталирам услугата сам?

Моля, свържете се с Обслужване на клиенти, по всяко време на номер:

  • 123 ако сте частен клиент
  • 121 за бизнес клиенти

Нагоре Обратно към въпросите