My VIVACOM

мобилно приложение
за управление на
твоите услуги

Изтегли приложението My VIVACOM, влез и грабни своя подарък 1000 МB мобилен интернет.
pr-header-img

My VIVACOM

Изтегли сега от Google Play & App Store

Управлявай услугите си с приложението Мy VIVACOM от своя телефон

slide-screen
slide-icon
Провери с един клик оставащи минути и мегабайти.
slide-screen
slide-icon
Плащай сметките онлайн, удобно и сигурно.
slide-screen
slide-icon
Добави още минути и MB
slide-screen
slide-icon
Презареди лесно предплатената си карта.
slide-screen
slide-icon
Преглеждай всичките си услуги
slide-screen
slide-icon
Активирай роуминг

Как да ползвам приложението Мy VIVACOM

  • 1

    Изтегли безплатно

    Изтегли и инсталирай приложението My VIVACOM безплатно за Android или iOS телефон от Google Play или App Store.
  • 2

    Регистрирай се за 2 минути

    Ако до сега не си имал профил във VIVAONLINE, сега е моментът да се регистрираш от мобилното приложение или от web версията на My VIVACOM.
    Регистрирай се
  • 3

    Влез в приложението

    Логни се в My VIVACOM с твоя е-mail и парола за достъп във VIVAONLINE. Профилът ти е запазен в новия портал. 
  • Имаш и подарък

    Влез в  My VIVACOM  и грабни своя подарък 1000 МB мобилен интернет и се отдай на светкавично сърфиране в 4G мрежата.
    gift-img

Често задавани въпроси

  • Регистрация
    • Как да се регистрирам?

      За да се регистрирате в Моят VIVACOM е необходимо да ползвате наши услуги и да посочите следното:

      • ваш валиден e-mail адрес;
      • ЕГН/Булстат/Номер на паспорт/Личен номер на чужденец (ЛНЧ);
      • мобилен VIVACOM номер (ако имате наша мобилна услуга);
      • друг номер за връзка.

      На своя VIVACOM номер ще получите SMS с код за потвърждение на регистрацията ви. В случай, че нямате VIVACOM мобилна услуга, наш представител ще се свърже с вас, за да ви помогне в процеса на регистрация. На посочения от вас e-mail адрес ще ви изпратим линк за потвърждение на регистрацията. Не пропускайте да го потвърдите.

    • Срещам проблеми с регистрацията

      Има няколко възможни причини за неуспешна регистрация

      • Не сте последвали линка в потвърждаващия e-mail, който сме ви изпратили. Ако не сте получили съобщение, проверете в Spam папката на пощенската ви кутия.
      • Въвеждате грешни или непълни данни. Проверете внимателно формата с данните си за регистрация.
      • Въвеждате грешен SMS код. Проверете внимателно SMS кода, който сте получили. В случай, че не сте получили SMS, проверете дали сте въвели коректен мобилен номер. Имате възможност да заявите изпращане на нов код.
      • Не отговаряте на условията за регистрация тъй като не ползвате наши услуги.
      • Вече имате активна регистрация. Ако това е така,влезте с потребителското си име и парола в Моят VIVACOM. Ако сте ги забравили, възстановете паролата си чрез линка Забравена парола или се свържете с нас на телефони 123/121, за да ви помогнем с потребителското ви име.

      Ако все още изпитвате затруднения, ние сме на ваше разположение на телефон 123.

  • Забравих паролата си
    • Как мога да възстановя забравена парола?

      Ако сте забравили паролата си, можете да я възстановите чрез линка Забравена парола. Въведете e-mail адреса, който сте използвали при регистрацията си. Ще ви изпратим съобщение с линк, който да последвате, за да въведете новата си парола, с която да се логнете успешно в Моят VIVACOM.

  • Моите услуги и потребление
    • Какво е максимална финансова граница?

      Това е конкретна сума за потребление, в рамките на която потребителят може да ползва нашите услуги, без да се налага да внася депозит или да авансово плащане. Размерът на тази финансовата граница зависи от абонаментен план/програма/пакет.

    • Не виждам услугата, която ползвам.

      Типовете услуги са достъпни в табовете: Мобилни услуги, Домашен телефон, Телевизия, Интернет и Пакетни услуги. Ако имате повече от една услуга, трябва да изберете номер или адрес на услуга от падащото меню.

    • Актуални ли са данните за потреблението ми?

      Информацията за изразходвано и оставащо потребление, SMS-и и други услуги в секцията "Моето потребление" се предоставя в реално време при всяко зареждане на страницата. Пълна информация за нашите тарифи и пакети можете да откриете и на vivacom.bg.

  • Месечни сметки и фактури
    • Как да получавам фактурата си в електронен вид?

      Може да заявите електронна месечна сметка/фактура на посочен от Вас е-mail. Избирайки това удобство, можете да се възползвате от безплатно детайлизирана справка за потреблението ви. Бихме скали да ви напомним, че промени по типа на месечната ви сметка/фактура могат да се правят еднократно в рамките на отчетния ви период.

    • Какво е клиентски номер?

      Клиентският номер е уникален за всеки клиент и обединява услугите, които ползвате и които се осчетоводяват заедно в една месечна сметка или фактура. Клиент може да има един или повече клиентски номера, като за всеки един може да има една или повече услуги. За всеки клиентски номер се издава една месечна сметка/фактура всеки месец. Ще откриете клиентския си номер в профила си в Mоят VIVACOM, в договора за услугите си или в месечните си сметки/фактурите.

    • Как мога да видя кои услуги са към даден клиентски номер?

      Кликнете на лентата Данни за месечна сметка/фактура. Тук ще видите данните за нея, както и за кои услуги се отнася.

  • Моите настройки
    • Какво е PIN и PUK?

      PIN е 4-цифрен код за защита на вашата SIM карта. В случай, че се въведе грешно три поредни пъти, кодът бива блокиран. PUK е 8-цифрен код, чрез който може да деблокирате вече блокиран PIN код.

  • SMS изпращане
  • Моят профил
    • Какво e виртуален потребител ?

      Ако вече имате регистрация в Моят VIVACOM като основен потребител, можете да зададете т.нар. виртуални подпотребители към вашия профил. Те могат да получат от вас достъп до информация за потреблението, фактурите, сметките и плащанията за определени услуги, както и възможност да изпращат SMS съобщения чрез портала от определени мобилни номера. Ползвайте удобството на тази функция, ако желаете да дадете възможност на близки, семейство или партньори да правят самостоятелно справки в Моят VIVACOM.

    • Колко виртуални потребители мога да създам?

      Допълнителни потребители могат да се създават, докато има свободни услуги, до които да се даде достъп. Веднъж свързана с даден потребител, услугата не може да бъде свързана към друг.

    • Мога ли да променям достъпа на виртуалния потребител?

      Имате възможност да промените услугите или клиентските номера, до които той да има достъп, както и изцяло да премахнете виртуален потребител от своя профил.

  • Роуминг
    • Кои са роуминг зоните?

      От септември 2013г. VIVACOM въведе специални роуминг зони, които ще улеснят избора на оператор за дестинацията, към която пътувате. Новите роуминг зони са четири: Европейски Съюз; Балкани; Европа и други държави. Виж още тук

    • Какво е тарифирането в роуминг?

      Роуминг тарифирането е на база цени за преференциални и непреференциални мрежи за всяка от 4-те роуминг зони. Моля, имайте предвид, че понякога натрупаното потребление в роуминг е възможно да се отрази по вашата текуща сметка или към вашата дължима сума със закъснение от няколко дни до 2 месеца. Вижте всичко за роуминг тарифирането тук.

    • Как да избягвам неочаквано високи сметки в роуминг?

      За да избегнете неочаквано високи сметки при използване на мобилен интернет в роуминг, проверете в меню Настройки на мобилния ви телефон дали тази опция е изключена и ако искате да я включите ви съветваме да проверите включените в тарифния ви план услуги за ползване в роуминг. 

    • Мобилен интернет в роуминг

      За ползване на роуминг на данни (GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA) е въведена горната финансова граница от 115 лева с ДДС. Посочената финансова граница ще се прилага и за страни извън ЕС, в случаите в които ползваната мрежа в посетената държава извън ЕС позволява на VIVACOM да наблюдава потреблението на своите клиенти в реално време. Виж още за мобилния интернет в роуминг тук

My VIVACOM

Изтегли сега и вземи 1000 MB бърз интернет
people-image