Полезни съвети

Какво да направя, ако загубя или ми откраднат телефона?

   

За да избегнете неоторизирано ползване на Вашия абонамент, трябва незабавно да се обадите на Обслужване на клиенти на телефон 123, по всяко време и да съобщите за загубата.

  

Вашият номер ще бъде ограничен незабавно, за да гарантираме, че няма неоторизирано ползване. Може да получите Вашата SIM карта за замяна във всички оторизирани дилъри.

  

За да получите новата си SIM карта от магазин на наш оторизиран дилър, в момента на посещение ще Ви бъдат изискани име и номер на титуляра, като не е задължително лично той да вземе SIM картата за замяна.

  

При подмяна на SIM карта в случаите на кражба, загуба, блокиране с PUK код, механично увреждане или преминаване към различен формат на SIM, клиентът заплаща такса в размер на 9.90лв с ДДС при всяко предоставяне на SIM карта във VIVACOM магазин. Всички лоялни клиенти, притежатели на VIVAClub карти, заплащат преференциална цена в размер на 4.90лв с ДДС при всяко предоставяне на SIM карта във VIVACOM магазин.

 

За целите на сигурността, след като получите SIM картата си за замяна, регистрираният титуляр на абонамента трябва да се обади на Обслужване на клиенти на телефон 123 и да активира картата.

  

Обратно към въпросите

нагоре
Каталог
към контакти