Телефонните постове организирани в услугата трябва да бъдат на едно юридическо лице. В групата могат да бъдат включени:
- Обикновени цифрови телефонни постове (POTS);
- ISDN (2B+D);
- DDI (Автоматичен вход), свързани към цифрова телефонна централа от фиксираната мрежа на VIVACOM.
Броят на телефонните постове, включени в групата е не по-малък от пет. За организиране на услугата не е необходимо да закупувате специално допълнително оборудване, може да използвате съществуващите крайни устройства. Телефонните постове, организирани в услугата Центрекс, запазват телефонния си номер.
За допълнителна информация относно параметрите на услугата, свържете се с вашия Акаунт мениджър или с Обслужване на клиенти на кратък номер 123/121.
Поръчайте своя Мобилeн консултант на телефони: 123, 121, 0800 10 101 или чрез онлайн формата ни.